۲۸۵۶۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توران: مسی معجزه خداست

هافبک ترکیه‌ای بارسلونا معتقد است که هم‌تیمی آرژانتینی‌اش معجره خداست.

خبرگزاری تسنیم: آردا توران در گفت‌و‌گو با روزنامه «صباح» ترکیه، در تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی خود که در پیروزی ۴ بر صفر شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل گرانادا هت‌تریک کرد، گفت: هرگز فوتبالیستی به مانند مسی ندیده‌ام. او معجزه خداست. کارهایی را که او در زمین می‌کند، دوست دارم و احساس خوبی از دیدن حرکات لئو پیدا می‌کنم، برای مثال وقتی توپ را از بین پاهای بازیکنی عبور می‌دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: لوئیس انریکه مرا به خاطر توانایی‌هایم در حفظ توپ، جاه‌طلبی‌ام برای رسیدن به پیروزی و البته سختکوشی‌ام خواست. انریکه به من گفت به این دلایل به دنبال جذبت بودم، به همین خاطر در زمین نشان خواهم داد که چرا او به دنبال به خدمت گرفتنم بود.

هافبک ترکیه‌ای آبی‌و‌اناری‌ها با یادآوری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۴-۲۰۱۳ عنوان کرد: تنها از این پشیمانم که چرا در سال ۲۰۱۴ با اتلتیکومادرید به قهرمانی فینال لیگ قهرمانان نرسیدم، در حالی که خیلی نزدیک به کسب عنوان قهرمانی بودیم. ما تنها یک دقیقه و ۲۰ ثانیه تا قهرمانی فاصله داشتیم. سعی کردم که در آن بازی مقابل رئال مادرید بازی کنم، ولی علیرغم تزریق‌ها و درمان‌‌های لازم نتوانستم به خاطر مصدومیت بازی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج